top of page
  • Foto van schrijverErasmus+ traveller

Stage : Wenen, Oostenrijk

ik heb de kans gekregen om tussen de periode van 7 april t.e.m. 19 april stage te lopen in Wenen, Oostenrijk. Ik had stage bij een hostel in wenen. De meeste dagen dat ik daar was was er helemaal niks te doen en dan zat ik gewoon achter een bureautje niks te doen, maar als er dan toch wel iets te doen was dan was dit mijn job => de snackmachine bij vullen wanneer het nodig was, checken van de ijskast en als er ijs bijgevuld moest worden mocht ik het bijvullen, afwas naar de kantine brengen en als laatste nog wanneer er groepen kwamen uitchecken aan de balie mocht ik alle kamer nummers van hun kaarten verwijderen.

jammer genoeg heb ik niet veel bijgeleerd van deze stage, maar ik ben wel dankbaar dat ik de kans kreeg om dit te ervaren.


9 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

コメント


bottom of page